www.folkharp.nl

You would like to contribute something, but you don't know German? No problem, just post it here in English.
Reidun
nicht mehr wegzudenken
Meine Harfe(n): 2 Chromatische Harfen von Henrik Schupp, grosse & kleine Keltische Harfe von Pepe Weissgerber, Erard Grecian, kleine keltische Harfe von Louviot, Ivy von Karsten Stielow
Wohnort: GLENCUTTAUNE LOWER, BEAUFORT (Killorglin), Kerry, Irland
Beitrag von Reidun »

en de stage kan ja ook gekombineerd worden met concerten, en de pers (van fhf) kunnen we ook uitnodigen! waat je al waar je dat wilt organiseren? ik vind het een leuke idee! :_smile_:
Reidun im Netz: http://www.harpmusic.ie
Jeanette van Nieulande

Beitrag von Jeanette van Nieulande »

Hoi Rheidun,

Ik sprak Liesbeth Meijer. Zij verzet heel veel werk voor de Nederlandse Folk Harp Vereniging. Zij loopt ook al langer te denken over het organiseren van een harpenbouwcursus. En ik begreep dat ze jou kent??? En dat jij eventueel ook zo'n cursus kan geven??? De wereld is toch kleiner dan ik dacht. Ik zit te denken aan 2007 of misschien nog eind september, begin oktober 2006. Maar ik weet niet of dat nog te regelen valt. Ik zit namelijk in de organisatie van het Schots-Veers festival dat op 30 september en 1 oktober in Veere gehouden gaat worden. Zo'n harpenbouw cursus zou daar een hele leuke en bijzondere aanvulling op zijn. Maar wellicht is dat te kort dag. Maar ik denk dat ik het in ieder geval in samenwerking met de Nederlandse Folk Harp Vereniging ga organiseren.
En vertel eens over jouw chromatische harp. Kost dat erg veel oefenen om daar redelijk op te kunnen spelen. Het lijkt me interessant om zo'n harp te bouwen, maar dan moet je er natuurlijk ook iets mee kunnen.

Jeanette
Antworten